fbpx
A board (serndvič) reklamne table

A-BOARD, VAŠ LIČNI ULIČNI PRODAVAC

A sendvič table – reklama, koja poziva kupce u radnju!

A-BOARD, VAŠ LIČNI ULIČNI PRODAVAC

Bilo da ih zovete a-board, sendvič tabla, kozlic ili a-tabla svrha im je jednostavna – da privuku pažnju prolaznika i da ga sa njegovog užurbanog puta skrenu u vašu radnju, salon, menjačnicu, market…

A table su proizvod koji je imitira domaćina koji stoji ispred radnje, nudi proizvode i poziva ljude da svrate u objekat. Kako će čovek koji stoji ispred prodajnog ili uslužnog objekta privuči nečiju pažnju i gotovo sigurno nekoga ko nije planirao skrenuti sa putu u objekat tako će i to učiniti ulična tabla. Efekat postavljanje ove table sigurno neće izostati i broj ljudi koji ulaze u vaš prodajni objekat će se povećati.

Pošto smo se složili da ove tabli imaju svoju vrlo praktičnu svrhu hajde da vidimo šta su u stavari a table i kako najbolje da ih upotrebimo.

Da bi smo u potpunosti iskoristili njihove prednosti treba da odgovorimo na par pitanja: Koji oblik nam je najpratkinčiniji? Da li se odlučiti na trajno ispisanu reklamu ili reklamu sa izmenjivim ispisom? Koju veličinu da odaberemo?

Naječešće se koriste reklame u obliku slova A, a pored njih dosta su raširene i postoji veliki asortiman reklama u obliku obrnutog slova T. Pa u cemu je razlika i zbog čega su ove prve popularnije? Odgovor je vrlo jednostavan, praktičnije su. Glavna prednost reklama u obliku slova A jeste sto se njima lako manipulese, lako se sklapaju i kada su sklopljne zauzimaju malo mesta. Tako da na mestima gde je reklamu potrebno svakodnenvo postavljati i uklanjati a sendvič reklame su bolje rešenje. Međutim njihova glavna prednost je istovremeno i njihova glavna mana. Zbog svog oblika a-bordovi su relativno nestabilni i skloni su prevrtanju prilikom svakgo malo jačeg udara vetra.  U takvim slučajevima se praktičnije reklame u obliku obrnutog slova T kao sto su windmaster ili swing reklame (oba ova tipa reklamnih tabli možete pronaći i u našoj ponudi). T sendvič poster table postoje i u krutoj varijanti i one su prvenstveno interesantne za unutrušnju upotrebu – unutar velikih prodajnih objekata ili tržnih centara. Njiov oblik pruža bolju vidljivost poruke jer je prirodniji pogled našem oku kada je nesto vertikalno postavljeno i kod njih je izražena manja distorzija teksta usled zakrivljenja površine. Dakle, da li ćete se odlučiti za A sendvič tablu ili T sendvič tablu, zavisi od eksternih uslova.

Sledeće pitanje koje je ključno da li odabrati izmenjivu reklamu ili reklamu sa fiksnim ispisom? Reklame sa trajnim ispisom su jeftinije i dugorocno mnogo isplativije, ali im je isto tako dugoročni efekat mnogo manji nego kod reklama sa lako izmenjivim tekstom. Da bi smo doneli odluku moramo da se vratimo na početak priče, šta je u stavari uloga ulične reklmane table? Osnovna uloga joj je da se obraća prolaznicima i da im šalje određenu poruku. Ako je poruka koju šaljete putokazna, bolje rešenje je trajno ispisana tabla. Sa trajnim isipisom praktično obaveštavamo kupce gde se nalazi naša biznis i čime se bavi. Frizer ima stanadardan delokrug usluga koje su manje više trajana kategorija, a ime firme se ne menja svaki dan pa poruku može da bude trajna. Sa druge strane, prodavnici, butiku ili drugim prodajnim objektima – pogotov onima koji prodaju robu sezonskog karaktera neophodno je ako ne redovnoj (nedeljnoj ili mesečnoj) da obaveštavaju kupce i skreću im pažnju na udarne elemente svoje ponude. Zato je važno da poruku bude lako izmenjiva (obično poster). Za ovaj tip delatnosti izbor reklmne sendvič table (bilo A ili T reklame) sa klik ramom koja obezbeđuje jednostavno i brzo menjanje reklame zamenom postera, je bolje rešenje. Za mesta gde su table izlozene uticaju vlage i atmosferski prilika postoje posebni vodootporni posteri stampani na „plastičnom“ papiru koji su idealno rešenje koje će da obezbedi da poster bude na zadovoljavujećem nivou kvaliteta tokom čitavog životnog veka reklamne poruke.

Poslednje pitanje na koje treba da damo odgovor je veličina. Veće je, obično, bolje – ali ne uvek. Veličina table treba da bude primerena prostoru. Ako ce reklama stajati na velikom otvorenom prostoru kao što je trg, plaža ili sličan prostor treba ići sa reklamom što većih dimenzija i tu ne treba nikako štedeti jer ako tabla bude malih dimenzija – niko je neće primetiti. Na malim i uskim prostorima sa druge strane treba ici sa kompaktnim rešenjima. Jer ako na uskom pločniku postavimo veliku reklamu ljudi će biti samo besni i naša reklama će kod potencijalnih prolaznika koje želimo da privučemo u objekat izazivati samo negativnu reakciju.

A table su veoma korisno sredstvo za privlačenje mušterija i klijenata koje obavezno treba koristiti i na tome ne štedeti. Jeftinje su u svakom slučaju u odnosu na klasične reklame za naziv firme a proizvode mnogo veći efekat jer su usmerene ka prolaznicima koji prilazeci nasem objektu dobijaju inofrmaciju o našim proizvodima i uslugama. Sama njihova pozicija (A table su po pravili okrenute smeru kretanja prolaznika) obezbeđuje prirodnu vidljivost reklamne poruke – bez potrebe da poralaznik kojem je usemerena treba da učini bilo kakava dodatni napor.

U našem asortimanu možete pronaći veliki broj različitih modela za različite prilike i svrhe. Vodite se ovim našim člankom i odaberite korpu koja je najpogodnija za vaš biznis.

Belem d.o.o. – Asortiman uličnih dvostranih sendvič tabli A i T oblika (pogledajte klikom na ovaj link)

Share this post